CUPS i ogonki

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Śro, 14 Lis 2001, 12:36:13 CET

On Wed, Nov 14, 2001 at 12:25:30AM +0100, Rober Kurtys wrote:
>    znowu byłem pewien, że czgoś oczywistego nie dokonfigurowałem/zrobiłem
>i że tylko ja mam ten problem...kilka godzin przy wyszukiwarce itd,
>a wyglada na to ze nie jako jedyno miałem problem :P
Ja też miałem ten problem, tylko o tym nie wiedziałem -- do tej pory
drukowałem zawsze przez a2ps i ogonki były. Miałem jednak chwilę czasu,
więc postanowiłem, że poszukam odpowiedzi na Twoje pytanie, no i...
http://www.cups.org/idd.html, a potem tylko strace, żeby się upewnić. :-)

PS Masz za długie linie.
--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>