XFig i b³êdy przy zmianie parametrów grupy tekstowej

Dariusz Knoci?ski dknoto w next.com.pl
Śro, 14 Lis 2001, 12:48:17 CET

Witam,

Wykryłem błąd w programie XFig podczas zmiany parametrów grupy obiektów
tekstowych jeśli ich liczba w grupie przekracza 64 sztuki. Cały problem
polega  na tym, że dialog edycji parametrów grupy pozwala na edycję
indywidualnych treści poszczególnych obiektów tekstowych ale do liczby 64,
tyle jest w stanie wyświetlić. W momencie zaakceptowania nowych parametrów
dane są kopiowane z dialogu do listy. Niestety długość listy dialogu i
edytowanej grupy nie muszą być są takie same i wtedy gdy list wewnętrzna jest
dłuższa od listy (tblicy) pól w dialogu to dochodzi do klasycznego
przekroczenia zakresu i program się wywala.
Zrobiłem do tego poprawkę, która rozwiązuje ten problem ale zastanawiam się
gdzie ją opublikować, jako patch do źródeł PLD czy pisać do autorów programu ?

Pozdrawiam
DKnoto.