postfix

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pią, 16 Lis 2001, 23:05:43 CET

On Fri, 16 Nov 2001 20:35:34 +0100, you wrote:
>Jeśli użyasz autoryzacji via passwd/shadow to saslauthd jest dla Ciebie.

Ups zapomniałem napisać że saslauthd właśnie autoryzuje mi via pam

>Jeśli jednak chcesz używać
>pam_mysql/pam_ldap/pam_inne_cuda_tylko_nie_te_co_zaglądają_do_shadow to
>możesz użyć pwcheck_method: pam.

Czyli spokojnie mogę wywalić saslauthd (autoryzuje mi po pam) i wpisać
tylko pam?

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć