Qmail - smtp - problemy

Radoslaw Kintzi radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Sob, 17 Lis 2001, 13:28:10 CET

On Fri, 16 Nov 2001, Pawel wrote:

> Z tym sie juz uporalem

> I tu jest problem ... locals mam ustawione
> ale przy 'mail user'  albo 'mail user w localhost.localdomain' itp wiadomosc
> nie dochodzi ... dopiero gdy np w pine ustawie smtp-server na moj nr ip
> albo nazwe wiadomosci przechodza...

A sprawdzales co siedzi w logach. Jak ja konfigurowalem qmaila to
tez mialem podobne problemy, ale bez logow niec Ci nie pomoge.
Najwazniejsze czy wiadomosc ma byc dostarczana jako local czy remote.
Potem wystaczylo mi zajrzec do /usr/share/doc/qmail*/ i wszystko
bylo ok.

rk (radzio w pld.org.pl)