postfix-20011115-0.2 i pine-4.33-12 = problemy !

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Czw, 29 Lis 2001, 10:06:28 CET

On Wed, Nov 28, 2001 at 06:11:29PM +0100, Artur Frysiak wrote:
>A tak poważnie mówiąc to 20011127 ma poprawione kilka blędów, które u nas
>jeszcze siedzą.
Wiem, i AFAIK jednym z nich jest powyższy.

>Proponuje upgrade.
Ja też. Tylko patche się nie chcą nakładać, więc trzeba nad tym chwilę
posiedzieć. A propos patchy, to mam dwie sugestie:
1. Patch zmieniający domyślną konfigurację zastąpić wywołaniami
   'postconf -e' w %post. Dzięki temu nie będzie potrzeby aktualizowania
   tego patcha. Jakieś sprzeciwy?
2. Ten sam (-config) patch zmienia też katalog konfiguracyjny z
   /etc/postfix na /etc/mail. AFAIK było to zrobione w czasach, kiedy
   była koncepcja żeby wszystkie demony pełniące tę samą funkcję
   działały na zasadzie Plug&Play. Koncepcja jednak przynajmniej na
   razie upadła, a nawet gdyby nie, to IMO można to zrobić nie
   współdzieląc jednego katalogu z konfiguracją.

   Reasumując -- chciałbym wywalić to z patcha, czyli przywrócić
   /etc/postfix. Zastanawiam się tylko ile osób mnie potem zabije. :-|
   Ma ktoś pomysł jak to płynnie zrobić? Może /etc/mail -> /etc/postfix?

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>