postfix-20011115-0.2 i pine-4.33-12 = problemy !

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 29 Lis 2001, 10:34:18 CET

On Thu, 29 Nov 2001, Michał Kuratczyk wrote:
> Ja też. Tylko patche się nie chcą nakładać, więc trzeba nad tym chwilę
> posiedzieć. A propos patchy, to mam dwie sugestie:
> 1. Patch zmieniający domyślną konfigurację zastąpić wywołaniami
>    'postconf -e' w %post. Dzięki temu nie będzie potrzeby aktualizowania
>    tego patcha. Jakieś sprzeciwy?

Jeżeli da się to oczywiście...

> 2. Ten sam (-config) patch zmienia też katalog konfiguracyjny z
>    /etc/postfix na /etc/mail. AFAIK było to zrobione w czasach, kiedy
>    była koncepcja żeby wszystkie demony pełniące tę samą funkcję
>    działały na zasadzie Plug&Play. Koncepcja jednak przynajmniej na
>    razie upadła, a nawet gdyby nie, to IMO można to zrobić nie
>    współdzieląc jednego katalogu z konfiguracją.

Veto - ja sobie chwale, wiedzac, ze na kazdej maszynie w katalogu
/etc/mail znajde konfiguracje demona pocztowego. Co bedzie w srodku - to
juz inna bajka.
Co ci to przeszkadza??

>    Reasumując -- chciałbym wywalić to z patcha, czyli przywrócić
>    /etc/postfix. Zastanawiam się tylko ile osób mnie potem zabije. :-|
>    Ma ktoś pomysł jak to płynnie zrobić? Może /etc/mail -> /etc/postfix?

Jezeli juz to w druga strone...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...