Własny kernel

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Wto, 20 Lis 2001, 13:15:42 CET

Dnia 19 lis o godzinie 18:16:43 +0100, Bartosz Jakubski napisał(a):

> Przypomniałem sobie, że przecież mam wszystkie pakiety skompilowane na
> 2.2, w tym util-linux, a więc i mount jest na 2.2... Zgaduję, że muszę
> przekompilować util-linux z nagłówkami 2.4 .

Nic to nie dało, dalej nie mogę odpalić własnego kernela.
Czy ktoś używający samodzielnie kompilowanego kernela 2.4 mógłby mi
podesłać swój plik .config i wynik 'rpm -qa'? No i na wszelki wypadek
lilo.conf.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --