sparc, XFree86-4.1 i mysz

Adam Gorzkiewicz adgorz w wp.pl
Wto, 20 Lis 2001, 12:55:54 CET

On Tue 20. November 2001 12:13, you wrote:

> tez sprawdzalem wszystkie mozliwosci i niestety do niczego nie
> doszedlem, musze wiec zadowolic sie praca na konsoli :(
> w kazdym razie mam ten sam problem co Ty i oczekuje az ktos to kiedys
> rozwiaze...

Ale żeby na xfree86.org chociaż się o tym zająknęli ...
Tak w ogóle, to ixy da się uruchomić wpisując w XF86Config w ustawieniach
myszy Option "driver" "void".
Jednak praca pod ixami bez myszki jest mało komfortowa :-|

A tak z innej beczki - jakiego używasz kernela i czy udało ci się skompilować
util-linux-2.2.11l ??
I jeszcze - na jakiej maszynie działasz (ja na ss20)?

Pozdrowienia:
--
Adam Gorzkiewicz
adgorz w wp.pl