instal PLD

Adam Gorzkiewicz adgorz w wp.pl
Czw, 22 Lis 2001, 11:35:49 CET

Dnia śro 21. listopad 2001 20:41, napisałeś:

> [...]
Co to za opis !!??
Cóż - osobiście zawsze byłem zdania, że jeśli chodzi o PLD to należy sobie
dać spokój z iso a instalować np z dysku twardego - ściągając z ftp
bootdyskietki, katalog inst (99,9% pewności, że toce są aktualne) oraz
pakiety, których nazwy figurują w pliku coinst/base (przy okazji
zaznajamiając się ze strukturą katalogów na ftp.pld.org.pl).
jw: patrz - Cóż ...
A co innego niby miałoby być? (nie ma znaku zachęty?)
No to jest ten dostęp, czy nie? (gwoli ścisłości alt-F..)
Na innych konsolach działa ciągle system z instalacyjnego ramdisku - czy
kolega aby na pewno dobrze wczytał się w ten opis?
jw: patrz - Cóż ...
Prowizorka pyta w odpowiednim momencie: czy chcesz przeedytować listę
pakietów - należy odpowiedzieć pozytywnie i po prostu dopisać mc (uwagi:
1. oczywiście trzeba ten pakiet też mieć w katalogu z RPMami
2. Wymagana umiejętność obsługi vi na poziomie podstawowym)
Rozumiem, że to sugestia dla Szanownych Developerów PLD ...
Jeśli  nie było lilo - należy ten pakiet ściągnąc, odpalić komputer z
bootdyskietki, chroot i zainstalować lilo. Następnie skonfigurować
/etc/lilo.conf  (man lilo, man lilo.conf), wydać polecenie lilo i
zrestartować maszynę. -powinno ruszyć.
Głowa do góry - zawsze można próbować znowu - tutaj nie ma "do trzech razy
sztuka" - a każde podejście, to dodatkowy bagaż wiedzy.

--
Adam Gorzkiewicz
adgorz w wp.pl