jfs - ciekawostka

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 22 Lis 2001, 12:20:55 CET

On Wed, 21 Nov 2001, Michal Moskal wrote:

> Ja też nie, -c nigdzie nie pamiętam. Czy to przypadkiem nie płyta via z
> duronem?

Nie. To Celeron 1.1GHz 128MB RAM na płycie opartej o Intela 815/820
Trochę to dziwne, ale wygląda na to że jak mkfs + odbudowa raid-a
jest z bootkietki to trwa to 'dłużej' (w przypadku jfs extremalnie
długo). Ten sam komputer + dysk z zainstalowanym PLD i mkfs.jfs +
odbudowa raid-a trwa 23 sekundy.
pzdr
Stacho Pal