postfix-20011115-0.2 i pine-4.33-12 = problemy !

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Czw, 29 Lis 2001, 13:24:22 CET

On Thu, 29 Nov 2001 10:06:28 +0100, you wrote:
>1. Patch zmieniający domyślną konfigurację zastąpić wywołaniami
>   'postconf -e' w %post. Dzięki temu nie będzie potrzeby aktualizowania
>   tego patcha. Jakieś sprzeciwy?

Sprzeciw, mam dosyć dobrze dopracowaną własną konfigurację postfix'a a
takie coś rozpieprzy mi ją w drobny mak (będzie w niej mieszać), o ile
sama aktualizajca dorobi mi tylko pliki konfiguracyjne *.rpmnew co wcale
nie zmieni mojej konfiguracji, która pozostanie domyślna. Aktualna
sytuacja daje mi wybór, proponowana przez ciebie pozostawia mnie bez
wyboru!!!

>2. Ten sam (-config) patch zmienia też katalog konfiguracyjny z
>   /etc/postfix na /etc/mail. AFAIK było to zrobione w czasach, kiedy
>   była koncepcja żeby wszystkie demony pełniące tę samą funkcję
>   działały na zasadzie Plug&Play. Koncepcja jednak przynajmniej na
>   razie upadła, a nawet gdyby nie, to IMO można to zrobić nie
>   współdzieląc jednego katalogu z konfiguracją.

A dlaczego nie, mi się podoba że jest to /etc/mail a nie /etc/postfix,
sprzeciwiam się.

>   Reasumując -- chciałbym wywalić to z patcha, czyli przywrócić
>   /etc/postfix. Zastanawiam się tylko ile osób mnie potem zabije. :-|

Ja :)

>   Ma ktoś pomysł jak to płynnie zrobić? Może /etc/mail -> /etc/postfix?

ani mi się waż

PS. Daje CC:pld-devel-pl bo to tam się powinno o tym dyskutować.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć