PLD RPM686 na CD

Mikolaj Habdank-Wojewodzki mecat w wp.pl
Śro, 3 Paź 2001, 11:05:32 CEST

Witajcie!

Nie wiem do kogo zgłosić się z taką prośbą,
dlatego piszę na grupę. Chciałbym dowiedzieć się,
czy można u kogoś zamówić RPM-y PLD dla 686 na CD.
Jestem też zainteresowany source-ami pakietów do
PLD (mam Athlon-a i jeśli to możliwe to bym chciał
przekompilować większość aplikacji, jeśli to możliwe).
Wersja CD, którą posiadam (Linux+), ma tylko rpmy
dla 386 i na dodatek kilka błędnych pakietów oraz
brak KDE (i tak ich nie lubię, ale warto je mieć),
a moim połączeniem sieciowym jest SDI, więc
sciąganie całej bazy RPM-ów zajęło by mi kilka dni :-)
Chciałem więc spytać, czy można kupić takie CD?
Jeśli tak to u kogo, za ile, kiedy, gdzie :-)

pozdrowienia

MecaT

35% TANIEJ! Giant, Sanyo, Timex. Tylko na aukcjach WP! < http://aukcje.wp.pl/partnerzy/ >