qmail i return-path/sender

BartOwl bartowl w bartowl.do.pl
Pon, 1 Paź 2001, 18:52:55 CEST

Dnia 2001.10.01 (15:12) przyszedł do mnie list od Michal Kochanowicz:

> Wydaje mi się, że nie ma takiej możliwości. Sam tego potrzebowałem i
> skończyło się łataniem qmaila.

oj to szkoda... ale nic - na razie moge miec alias w return-path, ale to tez
nie jest do konca metoda... jakbys moze mial jeszcze gdzies te pacze, to
bylbym wdzieczny...
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )