xmms-1.2.5-4

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Wto, 2 Paź 2001, 13:33:38 CEST

Cześć,
Czy Wam też wywala się xmms?
Ja robię CTRL+P, wciskam OK i mam tak:
--
Błąd segmentacji

Prawdopodobnie znalazłeś błąd w XMMS, proszę więc, abyś odwiedził
stronę http://www.xmms.org/bugs i wypełnił raport błędu.
--
Używam drivera s3, który też po wyjściu z X-ów kaszani zupełnie
(jest mały prostokąt z prawej strony, ale nic nie widać jak się

Może to dlatego, że mam XFree86-4.1.0-3 a s3-driver jest 4.1.0-6?
Chciałem przekompilować XFree86, ale gcc wywala się na pliku gl_mesa.c
czy coś takiego (internal compiler error signal 9).  Mam P75.
Odinstalowałem gcc, kompilowałem egcs-em, ale też bez sukcesu.
Nie mógł znaleźć pliku stddef.h chociaż ten jest w pakiecie z egcs-em.

Witek