qmail i return-path/sender

BartOwl bartowl w bartowl.do.pl
Wto, 2 Paź 2001, 18:13:46 CEST

Dnia 2001.10.01 (18:56) przyszedł do mnie list od Jacek Konieczny:

> IMHO patchować trzeba MUA, nie MTA. A tu właśnie pine był zawsze
> wyjątkowo toporny....
> BTW. póbowałeś ustawiać QMAILINJECT?

probowalem, ale zadna opcja raczej nie pozwalala zeby generowal Return-Path
na podstawie From:... na razie mam QMAILSHOST ustawiony i jest ok...
a pine rzeczywiscie jest wredny - nie pozwala nawet ustawic samemu naglowka
Sender w CustomizedHdrs...

Ps. jeszcze gdzies poszukam... jak cos znajde, to dam znac...
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )