Witajcie!

MecaT mecat w wp.pl
Śro, 3 Paź 2001, 20:06:32 CEST

Witaj!
From: "Artur Flinta" <aflinta w interia.pl>
> Witam!
> Jak na początkującego to brawo! :)))
> A dlaczego, jeśli wolno spytać PLD a nie RH czy MDK?

Miałem po kolei systemy: Slackware, SUSE, RedHAT, Mandrake, CorelLinux,
Caldra, Debian Potato (najdłużej, bo dopuki nie dorwałem PLD, to uznawałem
za najlepszy), na chwilę BSD. Po porównaniu systemów doszedłem do wniosku,
że jeśli coś się samo robi to się samo źle robi - patrz windowsy. Tym samym
wykosiłem Corel, Caldera, Mandrake, RedHat. Debiana wykosiła moim zdaniem
bardzo trudna sprawa upgrade-a i instalowania pakietów w rpm-ach - on nie do
końca łapie rpm-y :-( Slackware i SUSE kiedyś były dobre, ale rozrosły się
bydlęta i teraz jest to dla lamy (czyli mnie) przerost formy nad treścią.
Zbyt wiele alternatywnych pakietów powodowało że po prostu gubiłem się np.
miałem jednocześnie pine, mutt-a, mozille i kilka innych trudnych do
nazwania pakietów do poczty na dzień dobry.
!!!!!
Czemu PLD? Bo nie instaluje "śmieci", bo JA go konfiguruję, a nie
autodebilator oraz ma pakiety nawet nie w wersji test na czasie a nie sprzed
pół roku (patrz X4.1.0 :-) na razie u was, bo ja mam ciągle 4.0.2 :-), ale
poczekajcie...
!!!!!
> Wygląda na to, że wali Ci się control-center, może zobacz czy masz
> zainstalowane czcionki iso-8859-1 pod X'ami, bo same polskie (8859-2) nie
> wystarczą. Miałem kiedyś podobny efekt i pomogło :)
> A to jakaś starsza płytka? Bo od jakiegoś czasu (kilka miesięcy)
> obowiązują X'y 4.1.0.

Dzięki, ale problem leżał gdzie indziej - wersja z CD miała zwalone GCC, a
po upgejcie do 1.4 jest już wszystko w pożądku. Niestyety nie do końca,
dlatego piszę spod windowsów :-(
>       Pozdrawiam
>              Artur
pozdrowienia