ogonki i mysz

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Sob, 6 Paź 2001, 17:28:05 CEST

Witam!

Dnia Sat, 6 Oct 2001 17:21:29 +0200 Daniel 'bonkey' Bauke napisał(a):

> nonsens! żeby pojechać do Rzymu wcale nie trzeba przesiadać się
> na Krymie.

Jak jedzie się z Bagdadu, to można :)

>    echo "LC_COLLATE=pl_PL" >> /etc/sysconfig/i18n

To pierwsze załatwia zarówno napisy jaki i klawiaturę, wiele osób nic
przeciw temu nie będzie miało, że programy gdają do nich po polsku, ja w
podałem rozwiązanie sprawdzoen u mnie, myślę, że nie jest gorsze od
Twojego :)

       Pozdrawiam
            Artur

Oszczedzaj papier. Poczta Ci pomoze...