ogonki i mysz

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Sob, 6 Paź 2001, 17:21:29 CEST

sobota,  6. październik. Artur Flinta pisze:

> A w /etc/sysconfig/i18n odkomentowana jest linia LANG=pl_PL?
nonsens! żeby pojechać do Rzymu wcale nie trzeba przesiadać się
na Krymie.
   echo "LC_COLLATE=pl_PL" >> /etc/sysconfig/i18n

a mycha? np. a4tech www-11 -- sprawdza się nieźle, ale drugi
scroll mam jeszcze w permanentym nieużyciu.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}