!!!!POMOCY!!!!! AD1816

Michal.Abramowicz@pseinfo.pl Michal.Abramowicz w pseinfo.pl
Wto, 9 Paź 2001, 22:00:40 CEST

> Ogólnie ciągle walczę na root. Po dopisaniu
> do audio:root, mecat :-) dalej jest cisza.
eh to nie wiem, ja mam zrodelka do 2.2.19, i tam jest napisane zeby zrobic
ten driver jako modul, potem zaladowac z opcjami i powinno banglac
bynajmniej alsy nie uzywam

> PS. może są jeszcze jakieś inne sekretne
> (o tym, że mam dodac do grupy audio to nigdzie
> nie było napisane) ustawienia?
e nie ma. a zainstalowane wsio co trzeba ? czyli audiofile*
aumixer* i takie tam co ci poda z zaleznosci ?
bo jak pamietam to mi dzwiek ruszyl na moim pld bez zadnych
zbednych zabiegow

pozdrawiam

ps: no to koniec pracy na dzis.

--