StarOffice6.0Beta

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pon, 8 Paź 2001, 16:44:23 CEST

Witam!

Dnia Mon, 8 Oct 2001 16:35:10 +0200 Mikołaj Habdank-Wojewódzki napisał(a):

> polskiego odczówam najdotkliwiej - inni zresztą też:-). Czy jest sens
> sciągać StarOffice6.0Beta? Czy ktoś to sciągnoł i ma na ftp-ie, bo
> pobieranie go z sun-a jest uciążliwie?

Można se darować, może szybciej startuje, ale u mnie wywala sawfish'a,
pozatym masz do wyboru angielski lub niemiecki, trzeba czekać na SO 6.0
(pełne) a do tego czasu przeboleć całkiem udane SO 5.2 :) (Tylko trzeba
mieć sporo RAM, ale z tego co pamiętam Twoja ilość spokojnie starczy :)) )

> PS. dalej nie wiem jak w Sylpheed odpalić listy dyskusyjne news.tpi.pl -
> może wy wiecie

Ano wiemy :)

Dodajesz nowe konto: konfiguracja -> utwórz nowe konto
potem zamiast POP3 wybierasz na dole NNTP (News) i wypełniasz potrzebne
pola, to wszystko :) Potem prawy klik myszy na tak utworzonym koncie (po
lewej stronie na liście katalogów) i dajesz dodaj grupę (czy jakś tak)
Miłej zabawy :)

 Pozdrawiam
        Artur

Mr.Google i Mr.AltaVista. Fachowcy do wynajecia.
Nowe Centrum Wyszukiwania >> http://szukaj.interia.pl/