StarOffice6.0Beta

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Pon, 8 Paź 2001, 17:11:01 CEST

> Można se darować, może szybciej startuje, ale u mnie wywala sawfish'a,
> pozatym masz do wyboru angielski lub niemiecki, trzeba czekać na SO 6.0
> (pełne) a do tego czasu przeboleć całkiem udane SO 5.2 :) (Tylko trzeba
> mieć sporo RAM, ale z tego co pamiętam Twoja ilość spokojnie starczy :)) )

StarOffice 5.2 to jest kompletnie beznadziejna wersja Office, więc to sobie podaruje, jeśli jednak SO6.0 nie oferuje nic więcej to może fatycznie nie warto, ale skolei pytanie - czy na kompach Celeron 500MHz 64RAM jest sens instalować SO5.2, SO6.0, OO638? a może nic z powyższych? Czy w takim razie dalej MSOffice2000

> Dodajesz nowe konto: konfiguracja -> utwórz nowe konto
> potem zamiast POP3 wybierasz na dole NNTP (News) i wypełniasz potrzebne
> pola, to wszystko :) Potem prawy klik myszy na tak utworzonym koncie (po
> lewej stronie na liście katalogów) i dajesz dodaj grupę (czy jakś tak)
> Miłej zabawy :)
Dzięki. Od razu skożystałem i jak zwykle rzuciłem w świat pytania :-)

pozdrowienia

MecaT

Dobrze, ze sa inni. Poczujesz roznice.
Twoja nowa poczta. >> http://poczta.interia.pl/