StarOffice6.0Beta

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Pon, 8 Paź 2001, 18:20:27 CEST

> pozatym do tych celeronow doloz pamieci i bedzie SO5.2 dzialac szybciej
Jak bym to ja decydował o funduszach, to od początku mojej obecności nie było by
tam Winzgrozy :-)

A propo, czy są ludzi zainteresowani stowrzeniem na bazie PLD pseudo-dystrybucji
(ciągle było by to PLD, tyle że przebrane i z supportem innego stuff-u:-) pod biura?
Mogła by to być lista pakietów wybranych z PLD (może nawet katalogiem linków),
która była by minimalną, ale już w pełni działającą wersją biurową?

Wydaje mi się, że wielu ludzi oczekuje takiego prduktu, ale nikt go nie potrafi dostarczyć
Np. ja ciągle nie wiem jakie pakiety jest sens dawać do takiej instalacji, co jest konieczne
a co tylko dla zasady w depach się dodaje. Wiem że powinny być takie pakiety:
przeglądarka WWW (Galeon?), obsługa poczty (Sylpheed?), jakiś Office (SO?, OO?, Abi?
KOff?) - ale ważne żeby miał także Excela, ewentualnie do obrazków GIMP?+sane?+cups?

Może znacie lepsze rozwiązania? Jeśli tak, to podzielcie się ze mną nimi, nawet jeśli
nie chcecie podejmować żadnej inicjatywy - mi są potrzebne takie info do dalszej pracy :-)

Aha, jeszcze jedno - wiem że Acces ma możliwość tworzenie baz opartych na SQL w sposób
"przystępny" tzn. graficzny. Czy coś pod linux-em, co również daje możliwość przystępnej edycji
baz typu MySQL i PosgresSQL? Oczywiście zawsze można sobie napisać
np. pod PHP, ale czy nie krążą już jakieś gotowce?

pozdrowienia

MecaT

Oszczedzaj papier. Poczta Ci pomoze...
Twoja nowa poczta. >> http://poczta.interia.pl/