StarOffice6.0Beta

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Pon, 8 Paź 2001, 17:53:46 CEST

Witaj!
> SO 5.2 wcale taki beznadziejny
jest jest... :-( - porównując go z Corel Office2002 to sobie można nim...
>brak polskiego słownika i niestabilnośc w działaniu
Pilnuje biura komputerowego i właśnie wszystko rozwalił jeden maleńki wirus. Mój problem polegał na tym że miałem po łokcie roboty z tym .... Pomysł więc mój jest taki - może wsio postawić na X-ach i Linux-ie, ale czy Linux już nadaje się do biura?
>AbiWord?
Skąd go wziąść? Szukam rpm-a jakiegoś wmiarę nowego.
>KOffice?
KDE odpada - tzn. te kompy mają za mało ramu na takie cuś...
>LaTeX?
Czy słyszałeś kiedyś o tym by babcia nauczyła się LaTeX-a? Ja mam z nim bycze problemy - cofa mnie i to na dużą odległość - a co dopiero jakaś tam kobieta, która myszki nie umie obsługiwać :-)
... wydziale elektrycznym (AGH) - EAIiE? jaki kierunek? Pytam, bo ja jestem z tej samej bajki - Elektrotechnika III rok.

pozdrawiam

MecaT

Poczta nie pozwoli Ci zapomniec.
Twoja nowa poczta. >> http://poczta.interia.pl/