PLD pierwsze starcie

sarak9 sarak9 w poczta.onet.pl
Wto, 9 Paź 2001, 00:47:43 CEST

Witam
 Jestem  swiezo upieczony uzytkownikiem PLD i mam kilka pytan i uwag.
 Od razu mowie(pisze) ze jestem raczej pocztkujacym w temacie linuxa.
 Zaczne moze od spostrzezen z instalacji.

 1.  Mimo  usilnych  prob  nie  udalo  mi  sie  uruchomic instalatora.
 komputer(cel 700, via)  wieszal  sie  przy  ladowaniu  modulu  ide_cd
 w  przypadku instalacji  z  hd  analogicznie  ide_hd (nazwy modolkow
 pisze z glowy takze  pewno nazywaja sie jakos podobnie). Nie pomagaly
 zamiany tasm, zmiany  ustawien  master  slave,  i  trubu  dma w
 biosie. Problem ten rozwiazalem dopiero instalacja na innym kompie
 (cel 300, BX)
 2.  Wybranie  ktorejs  wersji proftp w setup powodowalo wysypanie sie
 installer'a, tak samo pakietu "pl" (z innej beczki, co to te "pl"?) i
 pakietu apache_mod_pam (czy cos kolo tego).
 3. Przy instalacji z ftp poproszono mnie o dyskietke, zrobilem ja ale
 jakos  sciezki  w  skryptach  nie  zgadzaly  sie z tymi na dyskietce.
 Skrypty chcialy z /pld/... a na dyskietce bylo /PLD-1.0/..., lub na
 odwrot. Swoja droga to instalator na plytce mogl by sobie to zczytac
 z plyty.

 Pytania:
 1. Jaka  jest  szansa  na  powstanie  w  najblizszym czasie na powstanie
 podrecznika  PLD?  Czy  gdzies mozna znalezc jakakolwiek dokumentacje
 dla urzytkownika?
 2. Jak  zainstalowac  sieciowke w PLD? Gdzies wpisywac nazwe modulu?
 Karta to RLT8139 PCI a w dmsg nic nie widac w tej sprawie.
 3.  Plik  static_routes  jest  dla  mnie  nie czytelny, tzn gdzie jest
 miejsce  na  gateway?
 4  Gdzie konfigorwac xined, w rc_inetd czy xinetd.conf, co sie bierze
 z czego?
 5.   Zainstalowawalem Qmaila, jak rozwiazac problem relaying'u, chyba
 nie musze instalowac ucspi-tcp autora qmaila?
 6.  Czy moze powinienem dac sobie z PLD spokoj i sprobowac za rok jak
 sie podszkole?

 pozdrawiam
--
Grzegorz Saracki mailto:sarak w gisz.net.pl

--

Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]