/etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-ppp0 a /etc/ppp/

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 9 Paź 2001, 12:18:40 CEST

On Tue, 9 Oct 2001, Stacho Pal wrote:

>Ja mam ifcfg-sdi. ;)
[CIACH]
>Tak mam (haslo, login i IP w pap-secrets) i działa bez problemów.
To mam prośbę - możesz "zacytować" swój ifcfg-sdi oraz /etc/ppp/options ?
:-) Bo miałem zdaje się coś podobnego, jak nawrzucałem opcji do ifcfg-ppp0
... (tzn. interfejs mi się nie podnosił :-( )
A i jeszcze jedno pytanie - o /dev/sdi :-) - robisz aliasa w modules.conf
na ppp0 ? A jeżeli inaczej, to jak ?
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl
ICQ:19324277