StarOffice6.0Beta

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Wto, 9 Paź 2001, 09:15:02 CEST

> Ja mam też słabszy sprzęt (TM) i nie narzekam. Ani na 5.2, ani tym
> bardziej na 6.0, który jest naprawdę szybki. I jeszcze nie zdarzyło mi
> się, żeby się wyłożył (mam szczęście??).... Działa poprawnie i nie
> narzekam.
Mi wyłożył (SO6.0B)się przy istalacji (brak jakiejś biblioteki), ale przeszedł dalej.
Potem wyłożył się w czasie pisania i składu, choć poprawnie wcześniej
zapisał plik. Niestety w kwesti bezawaryjności zawiudł mnie.

Nie dwoi Ci sie w oczach. To nam sie podwoilo. ;-)))
Nowe Centrum Wyszukiwania >> http://szukaj.interia.pl/