PLD pierwsze starcie

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Wto, 9 Paź 2001, 09:23:56 CEST

>  6.  Czy moze powinienem dac sobie z PLD spokoj i sprobowac za rok jak
>  sie podszkole?
Witaj!

Jestem taką lamą, że nawet na ćwierć z tych pytań nie znam odpowiedzi,
ale jako od niedawna wielki fan PLD namawiam cię do pozostania z
jedyną słuszną dystrybucją linux-a dla polaków :-)

Instalowałem PLD 5 dni i w tym czasie nauczyłem się wiele o
konfiguracji sieci, której proces znałem tylko zDebiana Zeimniaczka
(był z mojego punktu widzenia zupełnie inny - iptool2??). Ogólnie przez to, że PLD
raczej badzo niewiele robi SAMO, to tym samym jest doskonałą
dystrybucją do nauki linuxa. Co robi PLD samo, tego nie wiem, może
wcale tego nie jesttam mało, tylko że mniej niż w Mandarynce przez co
wiele się nauczyłem o samej strukturze linux-a.

pozdrowienia

MecaT

Mowia o nim "piorun sycylijski".
I Ciebie moze opetac seksualny amok!