Kernej source z rpm-a

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Wto, 9 Paź 2001, 09:33:28 CEST

Witajcie!

Nie wiem czemu, ale jeszcze nie udało mi się skompilować
żadnego jaja z waszej dystrybucji z rpm-a 686. Kompilując je
zawsze mi się wykrzaczają (błąd w fukncji - nie zna funkcji queqe??!),
 nie pojawia się żadna dokumentacja do crypto - swoją drogą co to jest?
i ogólnie wszystko leży.
Podczas próby kompilacji samych modułów komputer się jakby zawisza
tzn. jest czarno na ekrani, ale dział MSysRq i jak się chwilę poczeka
to można przejść na inne konsole - kilnąć proces i tyle.
Albo mam naprawdę dziwny komputer, albo nic z tego nie kumam, bo
przecież gcc2.95 jest najstabilniejszy i w czasie kompilacji nie
powienin się tak po prostu wykrzaczać.

pozdrowienia

MecaT

Mowia o nim "piorun sycylijski".