Abi Word

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Wto, 9 Paź 2001, 11:13:06 CEST

Witajcie!

Już pisałem tego posta, ale jak zwykle coś śrdnio one docierają :-( Czemu - chyba
dlatego że wysyłam je przez smtp, a nie od siebie :-)

Chodzi mi o to, że jak chcę zainstalować rpm-a, z AbiWord to pisze mi, że nie mam
libstdc++-libc6.2-2 - mam libstdc++-libc6.1-1 i nie wim co muszę wznowić i na jaką
wersję by tą bibliotekę mieć nowsą - skąd wziąś rpm-y i jakie oraz czy są one na
pld.ftp.org.pl. Druga sprawa to brak libgnomeprint.so.11 - jest to o tyle dziwne, że mam libgnomeprint.so.15

pozdrowienia

MecaT

PS. czy wiecie co to jest AbiSuite?

Mowia o nim "piorun sycylijski".