/etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-ppp0 a /etc/ppp/

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 9 Paź 2001, 11:47:01 CEST

On Tue, 9 Oct 2001, Jacek Rzęsista wrote:
> Wrzucajam plik ifcfg-ppp0 do /etc/sysconfig/interfaces.

Ja mam ifcfg-sdi. ;)

> Definiuję tam wszelkie potrzebne mi opcje
> (czyli to, co jest w /etc/ppp/options - z tego co widziałem, to ten plik
> nie jest czytane w przypadku takiego podnoszenia interfejsu ....).

Tzn. który plik? Ja miałem tak że jak za dużo wrzuciłem do ifcfg-sdi
to nie podnosił mi interfejsu, teraz mam tam tylko: DEVICE, MODEMPORT
i ONBOOT, reszta jest w /etc/ppp/options.

> I teraz pytanie (potrzebne do SDI ;-) - czy pppd
> podnoszony w ten sposób będzie widział i korzystał z zawartości pliku
> /etc/ppp/pap-secrets ?????

Tak mam (haslo, login i IP w pap-secrets) i działa bez problemów.
pzdr
Stacho Pal