Kernej source z rpm-a

BartOwl bartowl w bartowl.do.pl
Wto, 9 Paź 2001, 17:58:47 CEST

Dnia 2001.10.09 (14:57) przyszedł do mnie list od Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk:

> [grzegorz w linux PLD]$ rpm -qi cryptofs-init
> Name        : cryptofs-init                Relocations: (not relocateable)
> Description :
> Ten pakiet zawiera zestaw skryptów zapewniający łatwe ustawienie i
> użytkowanie szyfrowanych systemów plików oraz plików/partycji wymiany

to tak przy okazji:

+ nls -n 'mount for %s failed! Try again? [yes]: ' /dev/hdd5
+ '[' -x /bin/gettext -o -x /usr/bin/gettext ']'
+ OLD_NLS_DOMAIN=
+ '[' -n = --nls-domain ']'
+ '[' -z '' ']'
+ NLS_DOMAIN=rc-scripts
+ MESSAGE=-n
+ '[' -n -n ']'
++ TEXTDOMAINDIR=/etc/sysconfig/locale
++ gettext -e --domain=rc-scripts -n
gettext: brak argumentów

nie wiem kto sie zajmuje lokalizacja pakietow, ale przydaloby sie dopisac ten
komunikat do gettexta, bo aktualnie nic sie nie wyswietla... (nie powinien
sie wyswietlac angielski?)

Ps. jak ktos zle haslo wpisze sie tak dzieje...
PPs. zarabisty skrypcik - tego mi brakowalo...
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )