!!!!POMOCY!!!!! AD1816

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Wto, 9 Paź 2001, 18:26:15 CEST

Witajcie!

To już kolejna grupa na której proszę o pomoc. Mam taki problem:
Mam kartę ADS7181, która działa na AD1816. Skompilowałem to
w jaju i po dodaniu appen="500,5,1,3" znalazł mi ją jako ad1816 - i
tak być powinno. Odpalam aumix i zaczynam manipulować głośnością.
Jak daję full to słyszę szum. Zmniejszam głośność
aumix-em i nastaje cisza - da się regulować głośność szumu.
 To jest OK. Ale problem polega na tym, że
jak piszę cat /bin/bash > /dev/dsp to panuje taka sama cisza jakbym nic
nie grał. Nie ma sndstat (pisali, że w 2.4 to już nie chula), nie ma jednak
też audio, ani sound (tzn. pliki są wyświetlane w mc, ale nie można na
nie nic przekierować). Przy przekierowywaniu na dsp panuje cisza, ale
konsola jakbu zamiera (tak jakby grał, tylko że nic nie słychać). Gdy
dochodzi do końca pliku, to wraca do linijki poleceń, nie wywalając
żadnych błędów. Mpg123 też nic nie gra.

pozdrowienia

MecaT

PS. sorry, że piszę to na pld, ale na innych listach nie udzielono mi
żadnych odpowiedzi

Mowia o nim "piorun sycylijski".
I Ciebie moze opetac seksualny amok!