!!!!POMOCY!!!!! AD1816

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Wto, 9 Paź 2001, 18:32:20 CEST

Witaj Stary Druchu! :))

Dnia Tue, 9 Oct 2001 18:26:15 +0200 Mikołaj Habdank-Wojewódzki napisał(a):

> To już kolejna grupa na której proszę o pomoc. Mam taki problem:
> Mam kartę ADS7181, która działa na AD1816. Skompilowałem to
[ciach]

A ja jak zwykle proponuję w celach zapoznawczych: www.alasa-project.org, a
w celach praktycznych pobrać z ftp.pld.org.pl pakiety alsa-*.src.rpm
(jeżeli masz jajko 2.4.x) lub gotowe pliki rpm jeżeli masz jajko
dystrybucyjne. Potem o ile trzeba to przebuduj pakiety a potem dopisz
kilka linijek zgodnie z dokumentacją do /etc/modules.conf i powinno
działać.

        Pozdrawiam
          Artur

Mowia o nim "piorun sycylijski".