Problem z instalacja PLD na "duzym" dysku

Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz dj-pld w zolw.eu.org
Sob, 13 Paź 2001, 10:27:14 CEST

Dysk SAMSUNG SV3002H ATA DISK DRIVE 28667MB w/486 kb Cache
CHS=1456164/64/63

Instalator sie uruchamia, partycje tworzy, pakiety instaluje...etc.

Kiedy jednak przychodzi do reboot dostaje komunikat ze : nie wykryto
zadnej aktywnej partycji na dysku i ze nie jest to dysk bootowalny.

Pomyslalem - oki - zapisze lilo nie do mbr tylko na 1szy sektor /dev/hda1
- to samo...
IMHO wyglada to tak jakby nie zostal zapisany loader do 0 sectora.

Wrzucilem instalke RH-7.0 poszlo bez problemow - nawet podziekowalo na
koncu :) , Slackware 7.1 rowniez.

Pozdrawiam

  \\\|///
 -(o)|(o)-   / Powered by PLD \
bY Dj_RzulF | { RLU : 213344 } |

"Ja jestem nikim, wyrywam tylko chwasty,
 chwasty co przeszkadzają żyć drugim!"