Problem z instalacja PLD na "duzym" dysku

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 13 Paź 2001, 10:55:43 CEST

[sobota, 13 październik 2001], Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz napisał(a):

> E... Zaraz, ale jak dawałem fdisk -u /dev/hda to była ustawiona aktywna
> (!) - wspomniałem sobie teraz.

no to użyj GRUBa, bo w pewnych sytuacjach LILO zasysa ;]

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter