Problem z instalacja PLD na "duzym" dysku

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 13 Paź 2001, 13:52:29 CEST

[sobota, 13 październik 2001], Michal Moskal napisał(a):

> Hmmm... a nie wiesz dokładnie w jakich? I jak to inaczej naprawić? Problem
> interesuje mnie z punktu widzenia instalatora...

Powiem tak - miałem kompa, który się gryzł z lilo i to w dość dziwny sposób.
Raz było LI a raz 01 01... Wiem co one oznaczają i wszelkie kombinacje z
konfigami nic nie dały (jakieś lba, linear) itd, a wrzuciłem GRUBa i od razu
poszło. IMO GRUB powinien być dla ia32 u nas by default ze względu na jego
elastyczność i olbrzymią niezawodność.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter