xmms

Łukasz Rolbiecki roli w pb170.slupsk.sdi.tpnet.pl
Czw, 18 Paź 2001, 13:50:22 CEST

Witam

Sprawa dotyczy xmms'a ktory wchodzi w sklad pld ktory mi osobiscie nie chodzi,
tzn motyw jest taki ze sie ładnie instaluje otwiera sie itd ale podczas
zaladowanie utworu i nacisnieciu "play" ;) xmms wraca mi spowrotem
do listy skad mozna zaladowac utwor i tak w kolko zadnego dzwieku nie
uzyskalem. Natomiast po sciagnieciu z www.xmms.org pakietu
przeznaczonego dla redhata 7.x wszystko dziala jak nalezy.
Czy ktos mial takie cus bo to troszke dziwne katra orginalny
soundblaster 16.