apt-get i kernel

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 18 Paź 2001, 18:33:25 CEST

On Thu, Oct 18, 2001 at 06:27:39PM +0200, Andrzej Dopierała - Undefined wrote:
> ale co mam w takim razie zrobic? recznie budowac sobie mount itepe?
chyba niestety tak :-(
możesz jeszcze z --force spróbować.
> czy tez zrezygnowac z 2.4? ;)
To zależy co na nim robisz. 2.4 jest nieźle w wielu miejscach
skaszaniony, ale wielu, czasem bardzo potrzebnych, rzeczy w 2.2 nie ma.

> hm.. wiec jak w tym poldku zaczac? tak lopatologicznie bo ja to jestem len i nie mam czasu ;)
>
> w apcie wystarczy mi ze znam
> apt-get update
> apt-get dist-upgrade
> apt-get install

Nie znam apta więc nie wiem dokładnie co będzie odpowiednikiem u poldka.
Ale tu podstawy to:

poldek --update 	# tylko gdy używasz lokalnego cache dla indeksów
poldek -Uv pakiet...  	# upgrade pakietu, wraz z potrzebnymi rzeczami
poldek --upgrade-dist -v # upgrade całej dystrybucji

To ostatnie dobrze sobie najpierw zrobić z "-t" (test).

Pozdrowienia,
	Jacek