xinetd

sarak9@poczta.onet.pl sarak9 w poczta.onet.pl
Czw, 18 Paź 2001, 23:18:01 CEST

witam

Chcialem sobie ustawic relayclient w qmailu+xinetd.
W pliku xinetd.conf mialo to wygladac tak:

service stmp
{  ...
   env=relayclient=
   only_from=.domena.pl
}
Tylko ze w dokuentacji do rc-inetd nie ma nic na temat "only_from". Czy mozna jakos ustawic ustawic ta opcje
kozystajac z rc-inetd, a jak nie to moze ktos mi podpowie jak to zrobic inaczej.

Z innej beczki:
Poldek jest super tylko ze dla lamerii, czyli dla mnie tysz zagadka jest PATTERN w opcji search. Jest tam jakas
wzmianka na temat wyrazen regularnych perla. Tylko ze nie znam perla. Niestety man'a podanego tam (chyba perlreg)
nie mam, a znalezc pakietu z tym manualem nie umiem. Jest mozliwosc wyszukiwania "desc pakiet*"
a z search juz tego nie da sie zrobic. Szkoda. Jak by komus sie chcialo to niech przetlumaczy mi pakiet* na format ktory
rozumie search w Poldku.

pozdrawiam Grzegorz Saracki