PAM i okolice...

Dariusz Knoci?ski dknoto w next.com.pl
Pią, 19 Paź 2001, 18:46:52 CEST

Witam,
Na wstępie chciałbym wszystkich pozdrowić bo powracam na tą listę po prawie
dwuletniej nieobecności.

Trzy tygodnie temu zainstalowałem PLD za pomocą prowizorki i wszystko w
zasadzie odpaliło się zgodnie z moimi oczekiwaniami. Nie liczę tu takich
drobiazgów jak ALSA z którą nie mogłem dojść do ładu. Zapisałem się od nowa
na tą listę, zciągnąłem nowszy iso z ICM'u i pórbowałem zaistalować system
przy pomocy nowego instalatora. Niestety pod koniec instalacji dostaję taki
komunikat:

PAM autentication failed...

i nie mogę zakończyć poprawnie instalacji. Po restarcie nie można zalogować
się na użytkownika root. Zrobiłem więc taki numer jak przy instalacji z
prowizorką, chroot /dest bash i ustwiłem hasło. Po tym zabiegu mogę się
zalogować lokalnie, natomiast po ssh już nie. Nie mogę też dodać żadnego inne
użytkownika.

Pozdrawiam
DKnoto.

PS. Czy komuś udało się odpalić Xy na SiS 630, monitor LCD zintegrowany z
pecetem.