alsa

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pią, 19 Paź 2001, 23:37:47 CEST

Witam!

Dnia Fri, 19 Oct 2001 18:13:48 +0200 Andrzej Dereszowski napisał(a):

> Skompilowalem alsa-driver-up-0.5.11 (z srpm, ftp).
> kernel 2.4.7-11, kernel-headers takoż (z paczki).
[ciach]

Ostatnio nie ma rozdziału na pakiety smp i up (robiony jest automagicznie
z jednego spec'a). U mnie były problemy z przebudową alsy, ale tylko wtedy
gdy miałem zainstalowaną poprzednią wersję (i też nie w każdym przypadku).
Teraz jedyne błędy jakie mi wyskakują to tylko przy ładowaniu modułów,
jajko pluje się o to, że alsa jest modułem bez licencji :(

       Pozdrawiam
             Artur

Zadbaj o poczte. Poczta zadba o Ciebie.
Z zewnątrz poczta, w srodku skaner antywirusowy.
Twoja nowa poczta >> http://poczta.interia.pl/