lp0

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Nie, 21 Paź 2001, 15:54:06 CEST

Witam!

Dnia Sun, 21 Oct 2001 15:48:38 +0200 Wojciech Urbanowski napisał(a):

> PS. W czasie samodzielnych prób rozwiązania problemu wpisało mi się
> 'rm /dev/lp0' :) Czy to może powodować jakieś problemy ?

Jak masz devfs to nie, ale jak go nie masz to trzeba utworzyć ten wpis
poleceniem mknod, ale nie pamiętam z jakimi parametrami, ewentualnie
przeinstalować pakiet dev. A jaką masz drukarkę?

    Pozdrawiam
         Artur

Pojemna skrzynka. Dobry adres. Ekstra dodatki.
Z zewnątrz poczta, a w srodku...
Twoja nowa poczta >> http://poczta.interia.pl/