joe, mutt, zgv

Marcin Kamiński maxiu w best.net.pl
Pią, 26 Paź 2001, 17:50:48 CEST

[pi?tek, 26 pa?dziernik 2001], Jacek Konieczny napisał(a):

> Masz iconv zainstalowany?
> Masz prawidłowo locale skonfigurowane?

Jasne że mam iconva. Co to znaczy locale skonfigurowane? Nie
używam locali, nie chce polskich tłumaczeń tylko liter. A konsole tak,
mam skonfigurowaną i IMHO to powinno wystarczyć, konwersja między
standardami kodowania liter z bezpośrednio podanymi chyba nie wymaga
konfiguracji? A jak to to proszę napisz jak.

> Znaczy się wyłączyć Unicode? Po cholerę, skoro innym działa?

A czy inni instalowali wszystko od początku? Może i działa jak niektóre
pakiety są stare, ale na najnowszych nie działa. Nie działa z palca,
a to przecież 'polished distibution' więc chyba powinno.

--
--- software developer ------------- network administrator ---