joe, mutt, zgv

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 26 Paź 2001, 18:07:29 CEST

On Fri, Oct 26, 2001 at 05:50:48PM +0200, Marcin Kamiński wrote:
> Jasne że mam iconva. Co to znaczy locale skonfigurowane? Nie
> używam locali, nie chce polskich tłumaczeń tylko liter. A konsole tak,
> mam skonfigurowaną i IMHO to powinno wystarczyć, konwersja między
> standardami kodowania liter z bezpośrednio podanymi chyba nie wymaga
> konfiguracji? A jak to to proszę napisz jak.

Nie masz ustawionego nawet LC_CTYPE? W takim razie mutt robi prawidłowo,
że zapisuje w oct kody spoza us-ascii. Po prostu nie chce zakrzaczyć ci
terminala --- według jego informacji kody te są niedrukowalne.

Locale służy nie tylko do wyboru języka komunikatów.

Wpisz sobie do /etc/sysconfig/i18n:

LC_CTYPE=pl_PL

I wszystko powinno być OK.

Pozdrowienia,