joe, mutt, zgv

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 30 Paź 2001, 14:54:23 CET

On Tue, Oct 30, 2001 at 01:15:34PM +0100, Dariusz Knoci?ski wrote:

> I to jest podstawowy problem, takich dystrybucji nie brakuje RH, MDK,...
> A ludzie oczekują polskiej dystrybucji :)
> DKnoto.

Ludzie? Znaczy Ty == ludzie? :) A powaznie, to bardzo dobrze, ze
Pollish nie jest default w PLD. Postaw sie w pozycji Anglika, ktory
je instaluje. On nie bedzie wiedzial jak to zmienic na cywilizowany
jezyk, jesli system do niego zacznie pluc po polsku. A Tobie nie
sprawi wiekszego klopotu przestawienie jednej zmiennej.

To jedno. A drugie, to ja osobiscie nie widzialem innej dystrybucji
w ktorej musialbym tak malo rzeczy zmieniac, zeby dostac "moj system".
I to odroznia PLD od RH, MDK czy nawet Debiana. A nie support dla
jakiegos malo znaczacego jezyka z Europy Srodkowo-Wschodniej.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-