PLD i k7vt (fwd)

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Śro, 31 Paź 2001, 11:26:17 CET

On Wed, 31 Oct 2001 11:13:36 +0100 (CET), you wrote:

>wiec tak. ja tez mam komp z ta plyta. zainstalowac to sie pld
>zainstaluje.

Jak to uczyniłeś? U mnie system wogule nie widzi dysku.

> [...]
>zapaczowane, tak ze wystarczy wlaczyc obsluege chipsetu). co tez
>uczynilem.
>tu jednak pojawily mi sie problemy - po skompilowaniu jadra
>wygenerowalem jak pan bog przykazal ramdysk przy pomocy geninitrd,
>zainstalowalem sobie jadro i przy starcie nie chce mi zaladowac modulow
>ide* i ext2 - dostaje kupe komunikatow 'unresolved symbol'. jak wkompiluje
>obsluge ide i systemu plikow w jadro to chodzi, ale chcialem tak zgodnie z
>zalozeniami pld - obsluga wszystkiego co sie da w modulach. moze ktos mi

Eee to to już dawno olałem, już kiedyś pisałem na pld-devel że nie udało
mi się jeszcze na ani 1 (słownie: jednej) maszynie odpalić ide w module
posługując się geninitrd z PLD, więc i tak wkompilowałbym to bezpośrednio
w jądro.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć