joe, mutt, zgv

Dariusz Knoci?ski dknoto w next.com.pl
Śro, 31 Paź 2001, 14:38:04 CET

On Tuesday 30 October 2001 14:54, you wrote:

>Ludzie? Znaczy Ty == ludzie? :) A powaznie, to bardzo dobrze, ze
Tak mi się wydaje, jak patrzę w lustro to widzę obiekt podobny do innych
w pobliżu...

>Pollish nie jest default w PLD. Postaw sie w pozycji Anglika, ktory
>je instaluje. On nie bedzie wiedzial jak to zmienic na cywilizowany
>jezyk, jesli system do niego zacznie pluc po polsku. A Tobie nie
To uważam już za argument poniżej pasa...
Nie czuję dlaczego angol ma mieć dobrze a ja mam się irytować.

>sprawi wiekszego klopotu przestawienie jednej zmiennej.
To fakt.

>To jedno. A drugie, to ja osobiscie nie widzialem innej dystrybucji
>w ktorej musialbym tak malo rzeczy zmieniac, zeby dostac "moj system".
Patrząc na ilość dziwnych pytań na liście to sporo osób
ma problem z dopasowaniem PLD do swoich wyobrażeń o systemie.

>I to odroznia PLD od RH, MDK czy nawet Debiana. A nie support dla
>jakiegos malo znaczacego jezyka z Europy Srodkowo-Wschodniej.

To stwierdzenie należy do obraźliwych i nie będę go komentował.

Pozdrawiam
Dariusz Knociński.