apt i gzip

Jakub (mick3y) Mikusek mick3y w samael.k.pl
Śro, 31 Paź 2001, 15:14:43 CET

Witam,

czy u was także apt po ściągnięciu aktualnej listy pakietów
zaczyna ją bzipować? Coś mu się chyba pozajączkowało po ostatnim
upgrade, co zaczyna być męczące - sprzęt na którym to się dzieje
to 486dx4/133 16M. Trochę to uciążliwe gdy load averange wzrasta do
ponad siedmiu, nic nie można zrobić. :-/
Jak to to wyłączyć? Szukałem w docach, i jest info, że coś takiego
istnieje, ale gdzie to wyłączyć? Nie znalazłem.

apt-0.3.19cnc52-3

pozdrawiam

--
+===mailto:mick3y (at) o.k.pl===+----///\                /\         /\