PLD i k7vt (fwd)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 31 Paź 2001, 15:51:39 CET

On Wed, Oct 31, 2001 at 11:13:36AM +0100, Tomasz Likus wrote:

> [...]
> zainstaluje. gorzej z wydajnoscia dzialania. problem w tym, ze w
> dystrybucyjnym jadrze pld nie ma wkompilowanego wsparcia dla chipsetu
> vt86xxxxx. z tego powodu system dziala, ale _fatalnie_ - wszystkie
> operacje dyskowe powoduja 100% obciazenia cpu. ogolny system load przy
> np. kopiowaniu, czy przenoszeniu plikow skacze do 2-5 (w zaleznosci od
> tego ile i skad kopiujesz). rozwiazanie jest - przekompilowac jadro z
> wsparciem dla tego chipsetu (source'y jadra dostarczone w pld sa ladnie
> zapaczowane, tak ze wystarczy wlaczyc obsluege chipsetu). co tez

Ja mam 2.2.19 bez obsługi via i nie narzekam (polecam hdparm -d1
/dev/hda). Z obsługa via się wali (jakieś bugi są w 2.2.19, 2.4.7
działa dobrze).

> tu jednak pojawily mi sie problemy - po skompilowaniu jadra
> wygenerowalem jak pan bog przykazal ramdysk przy pomocy geninitrd,
> zainstalowalem sobie jadro i przy starcie nie chce mi zaladowac modulow
> ide* i ext2 - dostaje kupe komunikatow 'unresolved symbol'. jak wkompiluje
> obsluge ide i systemu plikow w jadro to chodzi, ale chcialem tak zgodnie z
> zalozeniami pld - obsluga wszystkiego co sie da w modulach. moze ktos mi
> pomoze co z tym zrobic.

pewnie coś popieprzyłeś z katalogami z modułami... make modules_install
było? jak robiłeś initrd?

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-