PLD i k7vt (fwd)

Tomasz Likus nomasz w comet203.ernet.kr.pl
Śro, 31 Paź 2001, 16:22:23 CET

On Wed, 31 Oct 2001, Michal Moskal wrote:

> Ja mam 2.2.19 bez obsługi via i nie narzekam (polecam hdparm -d1
> /dev/hda). Z obsługa via się wali (jakieś bugi są w 2.2.19, 2.4.7
> działa dobrze).

wielu rzeczy juz probowalem od kiedy kupilem te plyte. jedyna skuteczna
metoda poprawienia wydajnosci (u mnie) byl patch ide-costam hedricka i
wlaczenie obslugi via86xxx.

> pewnie coś popieprzyłeś z katalogami z modułami... make modules_install
> było? jak robiłeś initrd?

bylo. przechodzilem przez to kilkarotnie zeby sie upewnic. po zamontowaniu
wygenerowanego initrd przez loop wszystko wyglada wlasciwie, ale po
uruchomieniu go z jadrem sie sypie. jak wyzej - wali ze 'unresolved
symbol' i 'insmod failed'.